fredag 5 september 2008

Ingen traditionell blogg

Finally,
Nu är den igång. Det kommer en bild, kanske idag, kanske imorgon. Eller någon annan dag.

Vad ska då min blogg handla om undrar ni?
Ja, det är ingen renodlad temablogg (mode, resor, politik, musik etc) för det finns så många som är så himla mycket bättre på allt det där. Däremot så funderar jag och analyserar jag mycket. Intryck, händelser, folk på stan, trender och en massa andra saker som man möter i det dagliga livet. Det är mina tankar kring det vardagliga som kommer att tas upp bloggen. Men absolut inte så vardagligt som dagboksskrivandet i 3.an.

Varför startar man en blogg? Har man ett behov att berätta för andra hur man tycker och tänker eller vill man bara få ner sina tankar på pappret. Eller vill man tjäna lika mycket pengar på något som är enkelt och roligt som BLONDINBELLA har gjort/gör. Denna tjej på 18 år som blivit större kändis än många av Svergies A-listade celebra. Det är ju inte annat att säga än att man måste ju bli lite imponerad. En fantastisk affärskvinna vid så unga år.

Just det, hetsen om att komma någonstans om att bli NÅGON (som vi 80-talister är så kända för att sträva efter) är ett annat ämne jag tycker är intressant och antagligen kommer skriva en hel del om.

Vem är jag?
Tänkte inte göra det så enkelt för er. Följer ni min blogg så kommer ni så småningom få information om vem jag är. Men vi kan börja med basicinformation. Jag är 26 år snart... eller 25 i några veckor till! Är en tjej som bor i Malmö i just det, en etta på 31 kvadrat.

Varför namnet på bloggen? Ja i huvudet på mig var väl så där kul och ibland (om man frågar min pojkvän) har jag en förmåga att krångla till saker, men det är ju så vi tjejer är ibland. Så mitt liv i 31 KVADRAT tycker jag kan vara ganska kul. Dessutom är det ju ingen temablogg, så då kan man heta och skriva om vad man vill.

Häng med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar