tisdag 19 januari 2010

Arbetslös- no more

Då var andra dagen avklarad på mitt nya jobb. Jag sitter som marknadskommunikatör för koncernen Montico på deras huvudkontor i Tranås. Nu är det visserligen 1 timmes resa enkel väg, men det känns bra ändå. I princip är jag marknadsansvarig så det är ett jobb i rätt karriärriktning. Erfarenheten jag kommer att samla på mig gör det värt pendlingstiden. Det är ett vikariat på ca 1 år, så i januari sitter jag här igen och meddelar den nya förändringen i livet.

Men tills dess känns det gött att starta året med ett nytt jobb. Lagom nytändning.

Idag har jag varit runt på tre av kontoren i Småland och träffat kollegor och platschefer. Känns riktigt bra det här och personalen är glad att jag har kommit dit.

Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar