torsdag 21 januari 2010

Första dagen med "riktiga" arbetsuppgifter

Idag har jag jobbat som marknadskommunikatör. Visserligen är jag anställd som det men de har ett gediget introduktionsmaterial som man går igenom som nyanställd. Man ska träffa ansvariga och lära sig mer om de olika affärsområdena.

Men idag fick jag alltså arbeta lite på marknadsavdelningen. Min kollega som jobbar som marknadsassistent har haft jättemycket att göra den senaste tiden utan någon hjälp. Alltså har det fyllts på mer saker än vad som har kryssats av. Så listan att göra är ganska lång och hon är mer än tacksam att jag kommit på plats och kan hjälpa henne.

Dessutom är min chef helt fantastisk. Lyhörd och vill verkligen höra mina åsikter. Jag har en stor möjlighet att påverka och det passar mig verkligen perfekt.

So far so good. Känns som att det kommer bli riktigt bra det här.

1 kommentar: