fredag 5 februari 2010

Ett konstaterande

Jag behöver en iPhone. Jag spenderar alldeles för mycket tid på pendling nu. Tid som jag skulle kunna använda till att blogga på, läsa nyheterna, träna, umgås med mina vänner, gå på after work.... eller vad man nu känner för. Jag tror att en iPhone skulle lösa några av de här bekymren.

Jag skulle ju kunna blogga och hålla mig uppdaterad om världen på tåget. Då skulle jag ju få mer tid till att träna, umgås med vänner och after work. Tur att jag har övertalatmig själv innan inlägget börjat.

Så får det bli - en iPhone.

4 kommentarer:

  1. Det är bra när man bestämt sig! Dags för min favoritsysselsättning -shopping! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. haha, du är rolig du :D Men det låter som en bra idé! Du kan säkert komma på nåt smidigt sätt att träna med den på tåget också ska du se ;)
    kram på dej!

    SvaraRadera
  3. Bara så du vet så är den grymt beroendeframkallade. Så räkna med att nästa jobb du tackar ja till endast är om det är minst fyra timmars pendelsavstånd. Men i-phone är undebar! Kram

    SvaraRadera
  4. Skulle inte du använda iphonen att blogga med? ;)
    nu har jag en också. Skitskoj är det ju

    SvaraRadera