måndag 17 maj 2010

Förlåt

Jag har fått påbackning av mina kära vänner om att mina blogguppdateringar är icke existerande på många månader.
Allt jag kan säga är förlåt. Pendlingen tar ut sin rätt, orkar inte direkt sätt mig vid datorn när jag kommer hem, försöker Twittra om det lilla men ack så roliga i vardagen istället. Kolla gärna in mig där: Mian82

Men det här med blogg är ju roligt. Kul att reflektera sina tankar och framför allt kul att få kommentarer på sina inlägg. Proffsbloggarna har ju ett antal följare och det där med att kommentera är inte det som görs mest. Kan det vara ca 1% av alla som läser ett inlägg som kommenterar? Kanske.

Men bloggandet gör man ju mest för sig själv och för att nära och kära ska kunna följa med i det som händer. Så när man är trött och inte känner inspiration, då blir bloggandet lätt lidande.

De senaste dagarna har jag dock fått superenergi! Kanske för att jag hälsade på Min syster och bästa vännen Angelica i Malmö i helgen. Nära och kära har lätt den effekten på en.

Men det där hittepået som jag funderade på - att blogga med iPhonen är ingen bra idé. Däremot ska jag skärpa till mig.
Och börja lägga in mer bilder.

What a wonderful world!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar