tisdag 17 mars 2009

Jag klarade mig galant

Sådär ja, först skidresan avklarad, utan brutna ben! Härligt tycker jag och strongt med tanke på min DNA enligt förra inlägget.

Pappa är dock helt säker på att jag har fått det från honom. Han åkte ju trots allt mycket längsskidor när han var yngre. Sen när blev Alpint och längdskidor samma sak? Tror istället att Filip bidrog till att jag nästan är klass med Anja Pärsson... Om jag får säga det själv. Han triggar mig och jag vill vinna över honom nedför backen. Tyvärr inser jag inte i det läget att det är omöjligt. Han har åkt skidor sen han var typ 5 och kör på de avancerade skidorna. Jag har åkt i 6 dar och kör på nybörjarskidorna.. Inte en chans i världen att de går lika snabbt som Filips. Oavsett hur mycket jag försöker. Men försökte gjorde jag iaf, utvecklas jag i samma fart nästa år borde jag ju nästan vara i klass med Anja?

Nån sa att man ska sikta mot stjärnorna....

1 kommentar:

  1. Jag tror definitivt att du kommer vara i klass med Anja nästa år. Då tycker jag att vi får åka tillsammans om inte nånstans långt borta så i alla fall nån stans i närheten som hallandsåsen eller kanske Hestra?

    Ses snart för en springtur i det vackra vår-vädret. :) Kram /Jenny

    SvaraRadera