söndag 19 april 2009

Söndagsparty med Filip och Fredrik

Första avsnittet av duons superhypade serie.
Jag är kluven. På ett sätt tyckte jag att programmet var kul, tex när de skulle lära sig wrestling. Vad jag inte tyckte var kul, var när de sedan klädde ut sig till en jättebebis och en "kvinna" för att sedan köra en match. Jag fattar, man skämtar om wrestlarna och deras super ocoola outfits, men det är ju inte kul. Bara pinsamt.
FoF är ju ganska kul, men det är tydligt att programmet är gjort för män. Mycket testosteron och inslag som män gillar!

Jag tror nog allt att vissa tjejer gillar det, men en halvtimme med grabbarna räcker för mig. Annars blir de nästan lite för hysteriska....

Eller vad säger ni?

3 kommentarer:

  1. de e väl bra att de finns program bara för män me ju, finns alldeles för många program bara för töser nu ju som greys, desperate mm

    SvaraRadera
  2. Säkert sant, men det handlar ju inte bara om att det är ett grabbigt program. Sättet de utrycker sig på, hur programmet är upplagt (typ utan handling) mm gör att man verkligen funderar på om det är det bästa de kan åstadkomma. Det borde gå att styra upp programmet lite för att få en struktur som skulle passa både män och kvinnor. Fast å andra sidan har nog FoF en större popularitet hos män än hos kvinnor?

    SvaraRadera
  3. Fast F o F är ju helt underbara i Boston Tea Party. Där ställer de alla de där frågorna som man funderar över men som aldrig skulle få för sig att fråga för att de är liiite för dumma. Hihi

    SvaraRadera