onsdag 15 april 2009

Vår i luften - eller kanske sommar!

Såja, mkt har hänt sen jag sist skrev.

Vår resa till Karlstad med överraskingsfest, var fantastiskt. Filip anade ingenting och blev glatt förvånad när nästan hela klassen var på plats på Koriander, partysugna och glada. Kul att det blev så himla lyckat! Tack alla ni som var med och spexade till helgen!! =)

Det har varit påsk. Den firades i Nässjö hos Filip och hans familj. Fantastiskt väder och vi satt på altanen och solade efter påskmiddagen. På lördagkväll hade jag grillpremiär. Vi var ett gäng som träffades, spelade brännboll, grillade och partajade!

Brännboll var några år sen jag spelade, typ på gymnasiet (vi räknar inte hur långt det är dit!) och det var verkligen skitkul. Extra roligt är ju när alla springer med en öl i näven och försöker vinna på sitt eget vis. Filip och jag var inte i samma lag och tyvärr vann hans lag. Men jag var trots allt bättre, träffade iallafall bollen de gånger jag slog. ;-)

Kul att det äntligen börjar kännas som sommar! Bara 15 dagar sen är det maj och maj i Malmö är sommar!!!

1 kommentar:

  1. Karlstadsreunionen va helt klockren, de måste, obeservera MÅSTE, vi göra om snart igen

    SvaraRadera