tisdag 2 juni 2009

1a dagen på stranden och sommarliv

Nu är det officiellt sommar. Förutom att det är juni, så är ju även vädret absolut fantastiskt. Detta firades i söndags med en dag på stranden (eller på gräset vid havet, så jobbigt med sand och sånt). Idiot som man är ligger man hela dagen, mellan kl. 10-16:30 bortsett från en timme vid 13 då vi åt lunch på en fiskboden i Limhamn. En laxburgare med pepparrots visp för mig och en makrilltallrik för Filip. Fantastiskt gott. Så fräscht och massor att välja på. Mer fisk till folket tycker jag.

Iaf, jag klarade mig utan att bränna mig första dagen vid havet, annars är ju det standard, men solkrämen gjorde mkt nytta iaf. :-)

Lördagskväll bestod av en romantisk grillning vid havet. Fantastiskt gott med Scans kryddiga korvar och en god sallad. Prova dem!

Ser framemot en härlig solig sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar