onsdag 10 juni 2009

Tjejmilen - here i come!


Nu är det gjort. Nu finns det ingen återvändo. Nu har jag anmält mig till Tjejmilen 2009. 30 augusti kl. 12:00 går starten på Gärdet i Stockholm.

Har visserligen tränat inför detta sen mars, men nu blev det väldigt verkligt! Men jag kan behöva en hejarklack, så kom gärna och heja om ni har vägarna förbi. Jag räknar med ert stöd! Mitt mål är 45 min. 1 mil på 45 min. det är 4.30 per km. Borde inte vara omöjligt, bara mycket ansträngande då jag tidigare bara sprungit Vårruset på 5 km på 25 min. Men utmaningar är ju till för att antas eller hur?


Jag hoppas på en sån här efter loppet. :-)

2 kommentarer:

  1. En MIL????? Herregud! Jag är glad om jag går till gymmet i stället för att ta bussen ha ha. Vad duktig du är! Kram

    SvaraRadera
  2. Då är det dags för mig med!

    SvaraRadera