måndag 8 juni 2009

Bonus-fredag

Så i fredag hände det. Det som jag väntat på länge. Jag fick ett nytt jobb. Och inte bara det, det ligger i Jönköping. Så nu kan och min kära pojkvän äntligen bli sambos igen. Det känns superspännande. Jag kommer jobba som kommunikatör på ett jobbcoachföretag. Känns gött att få ett jobb i dessa tider som passar min profil, som finns i Jönköping och som det finns mycket utvecklingsmöjligheter inom. Känns lite lyxigt faktiskt!

Dessutom tog Filips syster studenten. Grattis Hanna! Så det var verkligen dubbelt firande i fredags. Tyckte allt lite synd om de stackars studenterna som sprang ute och firade i regnet. Men å andra sidan verkade de inte bry sig så mycket. Glädjen tar ju lätt överhand.

Så helgen har varit bra, borträknat matchen i lördags, men glädjen från fredagen höll i även på lördagen. Så det var ok. Helt ok. =)

1 kommentar:

  1. Hej Maria! Kul att hitta hit =) Grattis igen till jobbet - verkligen spännande! Ser fram emot rapporter här på sidan... Många kramar!

    SvaraRadera